Hello, hello :)
Dragi moji, ovo je moj prvi post u ovoj godini. Moram da priznam da sam se zaželela blogovanja, a razlog za pauzuje je dvostruk: zasićenje i kvar fotoaparata. U svakom slučaju, potrudiću se da ponekada objavim neki post, zbog onih koji su me pratili i nagovarali da nastavim, Postoje dva povoda  za današnji post. Prvi je  nova haljina, mog dizajna,  u potpuno drugačijem stilu od  dosadašnjeg. A drugi povod je najava za profesionalni photoshooting maturskih haljina koje sam radila ove godine. Možete očekivati do kraja nedelje objavu.
Fotke su sa Zlatara gde sam bila povodom jedne prelepe svadbe dragih ljudi. Hotel Zlatnik, Nova Varoš, Srbija.. Čaroban vikend, savršene uspomene.





dress: My dress has character by D
shoes: Mango old
earrings: H&M
bag: Accessorize
hair: natural / make up: me



2 comments:

Anwen Williams says:
at: June 16, 2016 at 1:30 PM said...

you look amazing in this dress,i like to wear tight-slim bandage dresses,a friend of mine order her dress from http://www.bandagedress.co.uk/ you can check there new collection of bandage dresses.

Unknown says:
at: January 30, 2017 at 7:48 AM said...

I just would like to give a huge thumbs up for the great info you have here on this post, Thank you for sharing this post.
cheap bandage dresses
orange bandage dress
cheap bandage dress