Proteklih nekoliko meseci radila sam osam haljina za maturantkinje i jako sam zadovoljna ishodom i nacinom na koji su ove lepe devojke ponele toalete. U cetvrtak smo radili photoshoting a za  fotografiju je zasluzna talentovana fotografkinja Jelena Gnjatovic, inace, moja skolska drugarica dvanaest godina i nastavnica engleskog jezika. Za frizuru se pobrinuo vec dobro poznati Dejan Damian fb link, za kojeg vise nije potrebno dodatno predstavljanje, jer  kao i uvek radi bez greske. A za sminku sam zasluzna ja.
Hvala Lounge baru "View" u Somboru na ustupljenom mestu za slikanje!

Anja nosi crvenu cipkanu haljinu sa otvorenim ledjima.


Backstage photo :)








Silvija nosi crvenu haljinu,a Tea ljubicastu.















Maja nosi belu haljinu sa resama i detaljem od kamencica.








 Gorana nosi haljinu sa raskosnim cipkanim rukavima..
Jedna backstage slika :)


Jelena i Aleksandra u svojim haljinama :









dress: Dragana Pecovski fb link
photo: Jelena Gnjatovic fb link
hair: Dejan Damian fb link
make up: Dragana Pecovski
place: Lounge bar "View" Sombor
 

8 comments:

Kenguri says:
at: May 24, 2015 at 6:20 PM said...

Zaista su predivne haljine, tako glamurozne!
Minđuše su takođe fantastične!
http://kenguristyle.com/seagull-nest/

DeaL says:
at: May 24, 2015 at 8:27 PM said...

Hvala puno! Drago mi je da ti se dopadaju!

Tanja Macanovic says:
at: June 3, 2015 at 1:27 PM said...

Predivno, bajno i sjajno. Svaka cast! Devojke su garand presrecne i izgledaju fantasticno!

Anonymous
at: June 3, 2015 at 7:08 PM said...

Svaka cast!!Sve je prelepo....

Anonymous
at: June 3, 2015 at 7:10 PM said...

Sve pohvale za haljine,frizure ,slike i lepe devojke!!!!Srecnooo***

DeaL says:
at: June 8, 2015 at 1:48 PM said...

Hvala kumo :*♥

DeaL says:
at: June 8, 2015 at 1:48 PM said...

Hvala puno!:)

DeaL says:
at: June 8, 2015 at 1:51 PM said...

Hvalaaa!;)